Svar på kommentar

Kommentar:

Hej Bonnie! 

Jag tycker att du är vacker och söt. Jag tycker även att du har ett vackert namn faktiskt hihi :) Jag har en fråga till dig: vad lägsta/högstaåldern du skulle kunna vara tsm? Ha en trevlig dag puss och kram från en av dina bästa beundrare :)

 

Svar: 

Tack så jätte mycket, blir jätte glad av sånna här kommentarer! Fått den här frågan tidigare och för mig spelar åldern inte nån jätte roll. Alltså 95:a tycker jag är lägsta åldern eftersom jag själv är det, hehe. Sen högsta åldern? hm.. alltså svårt att säga, beror jätte mycket på hur personen är i sättet och så men skulle väl säga kanske runt 20 kanske just nu. ;)

 

 

Hoppas du fick ett bra svar, kram!

 



Kommentarer
Anonym

Kan man lägga t dig som vän på FB då ?[

Svar: Visst :)
bonniesliv.blogg.se

2012-09-12 @ 12:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0