Sommar/Vinter vad tycker ni?

Det är egentligen helt sjukt när man tänker efter, vintern är snart här! Julafton, nyår och allt.. Herregud vad tiden går fort, känns som det bara var några veckor sen det låg lite snö på marken.. Tiden går läskigt fort fram!
Jag gillar klart sommaren bättre än vintern men på ett sätt så tror jag att den här vintern kommer bli bra, vet inte varför men jag känner det på mig. Ska satsa på brädan i år också, lägga lite mer tid på det i år. 
Sen alla dom här mysiga hemmakvällarna och chillkröken hemma hos alla kompisar. Kolla film en hel kväll med någon och ha massa tända ljus och mysiga koftor och bara mysa. Åh myspys! ♥ och Nyårsafton, bästa dagen på hela året enligt mig. Samla alla vänner och festar hela natten och alla fyverkerier och 12-slaget, super mysigt det också! 
 
Och det bästa av allt... UGGS! hahaha åhhh love it!!
 
 
 
 
 
Tumblr_ly9mngupf71r6d3f7o1_500_large
 
 
Serriöst världens skönaste och underbaraste sko!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0