Lycklig.

Sitter hemma just nu och gör ingenting speciellt. Lyssnar på musik och ligger i sängen och slappar. Ganska skönt att inte göra nånting, bara ligga och kolla upp i taket, haha :P
 
Tänker på hur bra man har det egentligen. Jag älskar livet och lever ett liv som jag mer än bara trivs med. Jag har världens bästa familj som betyder mer än nånting annat. Sen alla mina underbara vänner, skulle aldrig klara mig utan dom. Slår vad om att jag har dom finaste av dom alla! hihi, underbara och fina på alla sätt och vis! Jag bor med skilda föräldrar som inte bråkar överhuvudtaget, jag bor i hus med mamma och lägenhet med pappa och jag trivs super bra på båda ställena. Det går bra för mig i skolan, jag trivs bra där. Jag trivs med mig själv och är nöjd med vem jag är, hur jag ser ut och den jag har blivit till efter 17 år i världen och jag mår bra och är näästan alltid på bra humör. Jag har helt enkelt inget att må dåligt över och varför ska man gå runt och klaga på småsaker? Livet kommer inte med instruktioner. Man gör det till vad man vill och jag har valt att älska det. ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0