Follow that dream--->

Tumblr_m632jr34dc1qmiz08o1_500_large
 
 
Tänker ofta på det. Man lever livet en enda gång, du har en enda chans att göra och forma ditt liv till det du vill när du blir äldre nu. Nu har man chansen att se till och välja riktning och ta alla stora beslut. Det är inte lätt alls och man är förvirrad 50 % av tiden i skolan och utanför. För mig har det varit väldigt mycket att tänka på och det känns inte alltid som att det blir som man vill. Bytte skola mitt i allt och det uppstod mer problem än lösningar just då. ;) nu har det format sig och allt är som det ska. Jag går i en skola som jag trivs i och går en linje som jag känner är den rätta för mig, har valt rätt nu och det känns så jäkla bra! 
 
Jag har mina mål här i livet och jag vet vad jag vill och vad jag ska sträva efter. Mina drömmar och mina mål är utmaningar och jag vet att det inte kommer att bli lätt men somsagt man lever en gång, vilket gör det värt att kämpa för och jobba, jobba, jobba!
 
Ditt liv, dina val och dina drömmar. Nöj dig inte bara med att låta det vara drömmar, gör det verklighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0