10 saker om mig

 
 
  1. Min absolut största fobi är hajar. Fy fan jag hatar dom, kan inte ens se en bild från google utan att bli helt kallsvettig. Dom borde inte finnas överhuvudtaget!
      2. Jag älskar att sjunga, sjunger hela tiden när jag är ensam hemma. haha
 
      3. Jag älskar tatueringar och piercingar, snyggaste som finns på en människa! Hade jag inte gått vårdlinje hade 
          jag tatuerat hela kroppen, serriöst.
 
      4. Jag är jätte dålig på att öppet prata om mina känslor. Håller gärna saker o ting inom mig. 
 
      5. Jag är en livsnjutare, älskar livet och känner inte att jag har så mycket att klaga över. Love life helt enkelt!
 
      6. Jag är expert på att fejk-gråta och kan göra det på beställning. Haha!
 
      7. Jag har aldrig haft ett serriöst förhållande, är rädd för att gå in i ett. Får typ ångest när någon är alldeles för 
          på.
 
      8. Min mamma är min största förebild, min bästa vän och den viktigaste personen i mitt liv ♥
 
      9. Mitt fullständiga namn är Bonnie Mela Dorotea Wahlström. Yes, mitt namn är annorlunda och jag älskar det.
 
      10. Älskar min blogg, här är det ända stället jag skriver mina känslor och allt jag känner för i stunden. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0