Snabbinlägg

Nu är jag äntligen klar med städningen. Tar ju några timmar att städa ett helt hus, men nu känns det bra att jag är klar. Har precis ätit lite lunch och nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv ett tag. Lite senare tänkte jag knyta på mig joggingskorna och ta några PW rundor i Älvsjö skogen, helt underbart höstsäden ute så skippar att åka till gymmet. Gymmet är skönare att träna i när det regnar eller sen på vintern när det är svinkallt ute. ;)
Tidigare idag ringde min handledare och undrade om jag ville jobba med henne imorgon runt 13-20 då det är lite roliga aktiviteter som vi ska hålla och självklart ställer jag upp. Har ju ändå inget för mig och snart är ju denna praktik slut så måste passa på så mycket som det bara går för att hinna lära mig allt jag kan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0