Kvällen igår!

Godmorgon/god eftermiddag? Haha, vaknade för ett tag sen men ligger fortfarande i sängen och kollar på tv, myspys. Igår var jag och Mimmi på en tjejmiddag i Handen hos Ida med lite trevligt folk, vi åt god middag och satt och pratade (kände ju knappt någon så det blev ju lite stelt sådär) men det var väl trevligt. Så vi var där ett tag, sen träffade vi upp Robban och drog hem till hans kompis som bodde precis i närheten. Vi hade super trevligt och lyssnade på musik, pratade, skrattade och drack lite. Sen blev det lite kaos när det sprang in en mus i lägenheten. HAHAHAHAHA jag fick panik och var nära inpå en hjärtattack!! Det var jag som såg när den sprang in och ingen trodde på mig att den var i lägenheten och jag stod och var helt uppstressad i soffan, hahahahaha! Asså guud vad jag hatar äckliga små möss! Men iallafall så kom den lilla musen fram till slut och alla andra såg den, HA! Ägda hela gänget, dom som inte trodde på mig. Fy fan vad vi skrattade när alla sprang runt och jagade musen. Det var en sån där händelse man vill ha på film! HAHAHAH!  Sen när vi skulle börka gå mot pendeln så ville varken jag eller Mimmi sätta ner våra fötter på marken så dom fick bära ut oss, klockren kväll var det iallafall! :D
 
 
 
Nu ska jag dricka kaffe och kolla på Bröderna Lejonhjärta, så gullig film. :')
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0