Bekännelser

  • jag är har väldigt svårt att öppna upp mig för folk, pratar inte gärna om känslor eller djupa samtalsämnen
  • många som jag hälsar på första gången tror att jag säger "ponny" "benny" eller "bånny"
  • jag skulle inte klara mig utan musik i mitt liv, lyssnar på det mesta
  • mitt humör pendlar väldigt ofta. kan vara överlycklig och sen 5 min senare så är jag skit förbannad på allt.
  • det finns 2 personer som jag verkligen hatar (personer som jag tidigare har kallat vänner)
  • föredrar hellst att umgås med killar, slippa allt jävla tjaffs som alltid ska uppstå mellan tjejer..
  • har tur i spel, och otur i kärlek
  • nu kommer jag inte på något mer att bekänna, är nöjd med livet som det är. Jag lever ett bra liv, har ingenting att klaga på och jag mår bra. ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0