HELLO NOVEMBER

Stannade hemma ikväll igen, taggar till inför helgen istället, hehe ;) nej men jag har myst hemma i min morgonrock och bara tagit det lugnt, städat, rensat alla kläder och njutit av sovmorgon. Imorgon är ju sista dagen på "höstlovet" och jag tycker att lovet har varit bra! Jag har hunnit träffat massa kompisar, bio, tjejmiddag, fest, fikat oich shopping på stan. Ett perfekt lov enligt mig ♥
 
Imorgon ska jag till mami, eftersom hon jobbar halvdag så kommer hon och hämtar mig runt 1-2. Får ta halloweenshoppingen på lördagen under förmiddagen, ser framemot fredagsmys hemma hos mamma och äta gott. Känns som det var flera veckor sedan jag såg henne, saknar min mamma! ♥
 
 
 
 
 
 
 
Just nu: Kollar på tv och dricker kaffe med pappa.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0