Just because you fail once, doesn't mean you have fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always belive in yourself, because if you don't , then who will?

Nu blir det att byta skola, byta linje och börja om. Göra allt bättre och visa vad jag går för. Kändes förjävligt i början och jag mådde psykiskt dåligt, kände mig deprimerad och hjälplös.

Nu har jag pratat med mamma, pappa, min mentor och redan med en rektor på den skolan jag troligtvis kommer börja på, hoppas som faan att detta går som jag vill och jag kan börja så fort dom möjligt!
Blev massa missförstånd och struligt, på fronter såg det ut som att jag hade nästan 47 % ogiltig frånvaro, men det visade sig att det bara 4 % och sånt.. och f-varningar i typ..alla ämnen. Men det var för att jag inte hade skickat 1 hälsouppgift osv.

Nu när jag vet hur allt ligger till känns det mycket bättre igen och jag är så jävla taggad för en helt ny start i mitt liv, börja om och göra det 100 ggr bättre, bygga upp betygen och göra det som krävs för att detta ska bli så bra som möjligt. Jag är taggad på livet just nu och det känns super! Jag är redo att göra det som krävs, jobba och plugga för att visa vad jag kan.

Det sista jag vill är att göra mina föräldrar besvika på mig och framförallt mig själv.. men det här kommer bli bra, jag gör det här för min skull, tar mitt eget beslut och trivs jag inte med det jag gör nu så gör jag nånting åt det.

Ibland känns det som att allt är förjävligt, ingenting kommer bli bra och man för känslan av att bara ge upp. Men det finns alltid en lösning, en vändning i livet. Det är aldrig försent att göra nånting, men viktigast är att man gör det för att man mår bättre av det och det är något DU verkligen vill till 100 %.




 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0