Håll käften äckliga fittor!

Blir så jävla förbannad! Kommer från tuben och går på perrongen som är typ tom på folk. Går lite längre fram och ser ett gäng vidriga små fjortisar som sitter bänken och gapar precis som att hela bunten var döva..?! (käften idioter) sedan möter jag 2 tjejer som går förbi mig, genast påpekar alla challamallahalla fjortisar att ena tjejen som gick förbi var äckligt smal och tittar på henne och skrattar. Sen ställer sig ena fjortisen upp, tittar på henne och låtsas spy och ropar att hon är äcklig, ful, skelett och en skam för hela Hägerstensåsen.

ASSÅ FY FAAAAN VA FÖRBANNAD JAG BLEV!!! Så jag går fram till äckelfjortisen som ropade och skriker lika högt tillbaka (på fjortisskrik sättet som dom pratar på) och ber henne knipa käft och tänka på vad du säger! Dra ner linnet lite till och skippa tightsen nästa gång, man ser ändå hela fula tjockis arslet på dig ändå och det är sånna som ni man skrattar bakom ryggen på när ni går där på stan, putar ut rumpan och tror ni är sexigast i hela jävla världen, ÅHHHH!!!!

Tjejen dom skrek på gick ju därifrån med tårar i ögonen och klart som fan det tar hårt på en, hon kanske har kämpat med sin vikt i hela sitt liv, SÅ TÄNK FÖR FAN PÅ VAD NI SÄGER HORUNGAR!!!!!

(trodde dessutom att dom flest såkallade "fjortisar" hade dött ut) men no, no....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0