Just so you know..

Det finns så många människor som betyder för mig, som jag kan lita på och som ställer upp för mig alltid. Som vet att dom kan lita på mig lika mycket och vet att jag finns här för dom när som helst, så fort det är något. ♥

Vill bara säga att ni betyder guld för mig, utan er skulle jag inte vara den jag är och det är med er jag har dom bästa minnena med, dom roligaste stunderna med och minnen jag aldrig glömmer, dom jag bär med mig livet ut, föralltid. ♥  det är vänskap och kärlek som kommer hålla livet ut och som jag hoppas aldrig kommer förändrs för den är oslagbar och knappt kan beskrivs med ord. Ni är värda det allra bästa!♥





Tumblr_kr23j9jje41qzjor8o1_500_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0