faacka uur!

Hahahah, det var typ den meningen jag sa mest under hela kvällen igår. Jag kommer FACKA UR! hahah! :P
Vi var hemma hos Eddie hela kvällen, drack vin, lyssnade på musik och facka ur helt enkelt! det var roligt iallafall, bara tog det lungt och snackade. Förutom senare typ mitt inatten.. asså HERREGUD! jag var så jävla rädd, rummet förvandlades till ett jävla psykrum elr något! först smälldes luckorna till ett skåp igen, sen ramlade tavlan ner på golvet, sen rullade det runt något på golvet under sängen och massa konstiga helt störd saker. Jag och Linn blev rädda som fan, eller aa, mest jag dåra men..

Detta höll på i typ 1 timme och ingen kunde ju sova, jag låg och skakade fan. Sen visade det sig att det var Eddie och Christoffer som höll på och hade planerat allt skit! fuck you guys! ♥ :P







har tappat bort min sladd till mobilen så jag kan inte ladda över alla bilder men bjuder på dessa♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0