Carpe fucking diem

Ska snart hoppa ner i sängen, läsa en tidning och sova. Blir nog att stanna hemma imorrn igen om jag känner mig som jag gör nu, förkyld, hosta och blää.. :(  tur att jag har vänner som får mig på bra humör när jag inte känner mig på topp. Har skrattat mycket nu under kvällen, Eddie är så jävla rolig! Även fast det var ganska serriöst idag när vi snackade, har hänt lite saker och ting som vi pratade om och aa.. ibland går det inte riktigt som man tänkt sig.

Det gäller bara att gå vidare, se vad som händer under vägen och inte tänka så mycket. Allt löser sig ävan fast det kanske inte känns så just i stunden. Och man är aldrig själv, det finns vänner/familj som stöttar dig genom allt, som kan ge tips eller bara finnas där om man vill prata elr vad som helst. Och känn aldrig att det är slutet på livet hur jävligt det än kan kännas, shit happens och life goes on. Love life! Man lever bara en gång så lev varje dag som det vore den sista.

Carpe fucking diem!


Shit va poetiskt inlägget blev nu! Aja, jag fick iallafall ur mig det jag ville och ALLT löser sig, glöm inte det.




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0