20 sanningar

1. Jag älskar livet!
2. Jag går teaterlinje, men har aldrig tidigare gått på de förut.
3. Jag får panik/ångest om jag åker buss elr tunnelbana och jag har glömt mitt headset hemma.
4. Jag har skilda föräldrar sedan 10 år tillbaka.
5. Jag älskar tatueringar/piercingar
6. Det finns en person just nu som jag gillar.. :$
7. Jag hatar dryga människor
8. Jag lyssnar helst på: Skrillex, David Guetta, Sean Paul och Chris Brown. (väldigt blandat)
9. Jag älskar myskvällar ♥
10. Jag är väldigt sällskapssjuk.
11. Jag sjunger alltid i duschen.
12. Jag dör för skejtare/snowboardåkare (Ryan Sheckler!!)
13. Jag är väldigt lättskrämd!
14. Jag åker själv snowboard och det är det bästa med vintern.
15. Jag är beroende av facebook..
16. Jag har sömnproblem.
17. Jag hatar fotboll och ser ingen mening med den överhuvudtaget, skit sport!
18. Jag längtar tills jag fyller denna siffra, facka uur.
19. Jag har en lillebror som jag bråkar med 24/7..
20. Jag och Linn sjöng "SMM" och "Under my umbrella" på en karaokebar i Krakow för drygt 3 månader sen och det var en av dom roligaste kvällarna i hela mitt liv! ♥











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0