YOLO

På måndag börjar skolan, tillbaka till verkligheten helt enkelt. Känns ändå inte så farligt, man kommer tillbaka till vanliga rutiner igen, man kommer igång med träningen (Ordentligt!!) och allt sånt. Det har varit så himla skönt med detta sommarlov efttersom jag bytte gymnasium mitt i allt och var tvungen att plugga ikapp med en massa så har det varit extra skönt att bara få njuta av ett sommarlov utan en massa planer och jobb osv. Men jag har verkligen haft ett toppen lov och hunnit med en massa skoj med alla mina underbara vänner och även nyfunna. Ni betyder verkligen super mycket!
 
 
Men det är inte riktigt över än, lovet alltså. ;) Imorrn blir det att träffa massa folk från gamla skolan och njuta av en kväll ute, det blir krök och bara ha jävligt roligt med dom. OCH på lördag är det TheVoice!! ÄNTLIGEN!! Träffar upp Mimmi under dagen och senare under kvällen träffar vi upp resten på plats vid Kungsan. Lovely!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0