chasing the sun

Gick upp 6 imorse, åt frukost med mamma innan hon åkte till jobbet, sen softade jag framför tv:n ett tag och runt kvart över 7 åkte jag och Björn till Farsta till vårdcentralen. När vi kommer dit var det tydligen inte där jag skulle vara, då fick jag gå till en annan vårdcentral vid tunnelbanan, där fick jag vänta i 1 timme för att få prata med en läkare och jag hade numr 2..?? Fy fan va segt det var, sen tog det bara 1 min och jag fick ett recept sen åkte vi till apoteket och sen har jag bara varit hemma idag med Emma. Vi har kollat på film, solat på altanen och bakat pannkakor. Omnomn! 
 
 
 
 
 
 
 
Världens godaste, skulle inte överleva utan denna dryck. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0