äntligen lite flyt i livet ♥

Hej sötnosar ♥



Mår så himla bra nu, nu har jag fått börja på ny skola ordentligt! Har blivit inskriven, fått alla papper, pratat med rektorn och alla lärare. Så nu känns allt mycket bättre, och jag kan slappna av (inte vad det gäler skolarbete, nu måste jag kämpa som faan och plugga, plugga, pluggaaa!) men jag kan slappna av vad det gäller gymnasiet. Trodde innan att jag skulle behöva hoppa av och börja senare, att det inte fanns någon lösning på det här. Men nu kör vi, ska jobba, jobba o jobbaaa! Vet att det kommer bli svårt, tufft och lite stressigt ibland. Men har stöd både hemmifrån och på skolan, och det viktigaste av allt... JAG har bestämmt mig för detta och jag är redo att visa vad jag går för. Plugga upp betygen, beta av alla moment och aa, känns riktigt bra♥

Och klassen verkar bra och rolig, kommer trivas mycket bättre. Det vet jag. ♥
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0