yohooo!! gästblogg av Emma

tjaaaa.... eftersom att jag är lite bättre än hanna så får ni ett gästblogg av mig också hehehehehhehehehehehehe nä.
har tvättat håret så ni får en bild från typ igår eller när det va, men tillbaka till annat kul så har jag varit i skolan idag
sen var jag med emelie min biitch. Ponne sitter och pluggar :) man blir så stolt :') nejmen jaaaaaaaaaaaaa.. och, ja det ska stå "ponne" för det är mitt personliga smeknamn för bonnie såatt. ikväll blir det snack och sånt med älskade syskon, asniiice, som ni dock inte vet har jag också blogg så klicka >här< för att komma till min, ja jag vet att jag har ful design men den ska fixas så klaga fan inte. :) bonnie är ii stressmode nu :( ujujujuj men nu ska jag gå, ha det så bra bloggen :)

här är den jag!

här är den jag och ponne, okej jag lägger av snart, en bild till ba.

sådär
tack
för
mig
ska
bli
celibat
hejdå.

/emmmmaaaaaa glöm inte att besöka min bloggjääävel pusshej




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0