tjugosjunde oktober. Gästbloggning av Hanna.

HEYY! Hanna hääär. Bonnie leker smart, pluggar som satan. DUKTIG CHEY!!
Ikväll blir det girl-talk och djupa samtalsämnen (typ, bh-storlekar samt killar, deep shit).
Jaja LIVET ÄR TOPPEN. Lov snart, Bonnie ska till Polen och jag ska lyssna på deprimerande musik och öva på min kommnde karriär som nunna. HAHA.
Idag blev det skola, och Bonnie var hos Linn och pluggade. Jag (Hanna) drog till stan med Ellie och fikade på string. http://www.cafestring.com/ rekomenderas GROVT!!! supermyysigt cafe men UBER trevlig personal och mysiga soffor där man kan spendera timmar sittandes med en halvliters tekopp.
Nu ska jag sätta på mej en mankini och spatsera omkring (hoppas ni uppfattar ironin).
adios biatches!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0