gymnasiemässan

I veckan är det ju dags för gymnasiemässan i Älvsjö. Förra veckan fick vi reda på vilka som skulle få vara där och jag blev en utav dom! Vi blev skit glada, alla ville typ men bara några st. blev utvalda i vår klass. Jag och Ewe blev utvalda och några fler, hoppas vi får stå tillsammans, fett kul! ;D och anledningen till att just vi blev valda var för att vi hade mint ogiltig frånvaro och inga rester, woopwoop!!

Det kommer kännas så konstigt, för bara typ 1 år sedan var vi själva på gymnasiemässan och sprang runt där helt vilse typ, jävla hönsgård! Alla ville prata med en och man gick därifrån med 10000 påsar och reklamgrejs från alla skolor i hela världen och iallafall för mig, ännu mera förvirrad.. ? haha, med nu går man på gymnasiet och än så länge har det nog varit den bästa tiden för mig vad det gäller skolor, tridves väl sådär i typ 9:an.. tråkigt som fan!
Nu är det kul att gå till skolan och teaterlinjen var helt rätt val! Älskar de! ♥ :D + älskar alla roliga människor som går på Scen. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0