Bra jobbat!

Hej! :) Idag jobbade jag min första dag i kiosken vid Långsjön. Det gick väldigt bra tycker jag, det var ju stressigt i början och svårt att fatta kassan och lära mig var alla saker finns och vad ALLA glassar kostar, men efter ett tag kom jag kom i det och faktist så bra att jag stod vid kassan, SJÄLV! Haha:P
Jag kom dit kl 2 och slutade vid kvart i 8. Så jag var med när vi stängde kiosken och städade, så imorrn börjar dag nr: 2 kl halv 12! ;)  och det känns verkligen jätte bra att jag fick det här jobbet. Behöver ju pengar och det ligger ju så nära och så bra! + att kristina och Constantin (hur det nu stavas?) dom som äger stället är super snälla och trevliga gör det ju det hela också att jag trivs bra. :D  

Just nu sitter jag framför tv:n och bara tar det lugnt, var faktist ute för ett tag sen och sprang, Bra jobbat! :))



Avslutar inlägget med att säga Godnatt! Puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0