ff för fan!

Idag var Malin och jag på grönan, eller först var jag där med pappa, eddie och kia (åkte båt dit) så kom Malin vid halv 4. Sen åkte vi de mesta, och även blå tåget som dom har gjort om. Asså helt ärligt var det det läskigaste jag åkt! Malin och jag SKREK, vi var fan skräckslagna, det hände hela tiden massa saker, nåt jävla skelett som poppa upp från ingenstans, ett tåg som TUTAA högt som fan så man blev döv och en enorm skabbig råtta och så blev man pickad i ryggen (nåt som satt i ryggestödet på själva vagnen man åkte i) 2 gånger plågade vi oss med att åka den, så nu har man väl lite ont i halsen. Haha :P


Aja, dan var i allafall jätte rolig och vi stannade till stängning, :) Ikväll sover Malin över hos mig, ff för fan! ;D





Sov gott och skrik för fan!
 ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0