OTURSMORGON!

Idag var jag på bio med Amanda, vi såg Tusen gånger starkare på Heron. Filmen var bra men resan dit och hem gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig...   först höll jag på att missa bussen så jag sprang nerför backen! och SÅKLART så ramlade jag inte bara 1 gång utan 2 gånger så att folk såg mig, pinsamt!!  sedan när jag går på bussen piper det rött, att mitt busskort inte fungerar!  jag hade råkat ta mitt gamla kort som gick ut förra veckan och glömt mitt nya.. FAAN!!  så jag frågar busschauffören vilken numr jag ska skicka sms till, då svarar han: Jag vet inte...  jag bah men va fan, aha okej, skit it då! :O     sen när vi kommer till fruängen och ska ta buss 173 och jag ska skicka ett sånt där sms så har jag inte tillräckligt mycket pengar på mobilen... DET BLIR JU BARA INTE SÄMRE!!    så Amanda är tvungen att skicka ett sms till mig.  Bra, tänkte jag då löer det sig hem också, men NEJ, NEJ.. då laddar Amandas mobil ur, så jag var tvungen att köpa en jäkla enkelbiljett, ååhh...

Mitt 2011 börjar ju faktist KANON!.....  :P
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0