Dagens planer?

Tjena sötnosar! :)    Vi hade jätte kul igår, Vi skulle ju ha käkat på Vapiano men när vi kommer dit är det fullt och typ 1 timmes väntekö.. Vi bah näe va faan! :O   Så vi gick omkring lite och letade efter ett nytt ställa att stanna vid, vi gick, vi gick och vi gick. Det slutede med att vi åt på Pizza hut, supergott! :D



Idag ska jag TRÄNA! det kan behövas..  :P   sen kanske jag och pappa ska åka och titta nya tapeter till mitt rum? eller..jag skulle behöva lite nya toppar?  eller ska man bara stanna hemma och typ hyra några filmer,  eller näe man måste passa på att göra nåt riktigt roligt nu när det bara är 2 dagar kvar på lovet!! VILL INTE BÖRJA SKOLAAN!!!!  FAAAAANNNN....


Dagens planer? ....



Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2011-01-09 @ 12:43:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
sarastille - jag säljer billiga designer!

Delta gärna i Dagens blogg hos mig, drar en vinnare senare ikväll :)

2011-01-10 @ 14:12:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0