2011-02-08

Idag var jag och Amanda på Frans Schataus öppethus. Det kändes väll bra, en "vanlig skola" typ!  Vi var inte där så länge, lyssnade på ett informations tal och kollade runt i korridorerna. Men jag kommer nog ha med Hotell och Turism i mitt val! :)  Det verkade kul! Dom fick resa lite grann och praktisera väldigt mycket :)


Nu ska jag kolla lite Tv och försöka hitta ett recept på kyckling, vi har praktiska prov numr:2 på torsdag på Hemkunskapen!  Förra veckan var det vegitariskt, då gjorde Amanda och jag quornbiffar med rotfrukter och denna vecka är det alltså kyckling som gäller!! :)  kanske kycklingpaj, wok, spett, kycklingsallad, gryta eller kanske kycklingpytt! ...... ?







Detta såg väl mumsigt ut! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0