Dagens as gaarv! hahahaha

Idag efter skolan var jag i centrum med Ewe, vi fixade lite julklappar och fikade, snackade och hade kul. Ännu roligare belv det när vi skulle ut ifrån MQ, omg jag dööör! :P hahaha
Vi gick in först på MQ och kollade runt lite sen när vi skulle gå ut ifrån affären började larmgrejen vid dörren tjuta som fan! Vi blev ju skit rädda av ljudet sen började man känna sig lite nervös eftersom alla bara stod o glodde på oss. Vi hade ju absolut inte tagit något men man blir ju ändå lite skraj, iallafall sen gick vi med snubben som jobbade där till kassan. Och när vi står där vid kön säger en tjej bakom oss som står i kön:'
Tjejen: Jag tror jag vet varför det började tjuta..
Ewe: Börjar bli ännu mer nervös och titta på mig med värsta vadfanpratarhonomjagfattaringenting minen, haha:P
Då börjar tjejen skrattar och tittar mot Evelinas luva på jackan. Då visar det sig att ewe har råkat få ett par jävla handskar fasthängande på sin luva, ahahahah, vi typ dog av garv! :PPPP hahaha:P
Ett par hadskar på luvan liksom, wtf!?!:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0