Gäst bloggarn!

Hej detta är linn Brandqvist som gästbloggar medans bonnie fixar sig ;) har inte så mycket att berätta förutom att ikv ska bonnie sova här igen :D då blir det en as bra film ska gå ikväll kl:21:00 på 6:an den kan jag rekomendera riktig bra film... men yes igår hände inte så mycket var med bonnie på kvällen och trä'ffade robin :) men ska snart dra och fixa lite saker till kvällen är ju själv hemma så det är NICE har varit det snart i en vecka!!! men är as dårlig på blogga tyvärr.... men vill säga att bonnie är en toppen tjej och jag vet att hon och jag kommer aldrig tappa kontakten för bonnie är een tjej som jag gillar riktigt starkt massa kärlek till dig min bonnieponny <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0