Gymnasiemässan i torsdags!

Asså herregud!  Är jätte förvirrad just nu..  jag vet inte vad jag ska välja för linje. Är inne på den estetiska linjen, typ: Teater, bild och formgivning, men även media, foto eller turism verkar vara intressant! alltså, jag har lite att tänka på..    Imorrn ska jag dit med mamma igen och hoppas väll då få svar på alla frågar jag funderar över som jag inte fick besvarade i torsdags. ;) 











Har ej tagit bilderna själv med dom är tagna från Gymnasiemässan 2010! 




Det viktigaste att tänka på inför valet:











Det är klart att man kan byta linje, skola om man inte trivs men vore ju skönt att slippa sånt. Är däför jätte noga med att välja klokt och gå på många öppethus i flera skolor! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0