Torsdag ♥

Tjolahopp! ;)   

Imorn är det fredag och sista dagen på praon. :(  Faan, jag vill INTE tillbaka till skolan. Fast vi är ju faktist lediga på torsdag och fredag så det blir en kort vecka!♥  Det jobbigaste när när vi kommer tillbaka till skolan är att vi måste typ presentera vår prao!? :0    Asså vad ska jag säga, jag har ju varit sjuk i 5 dagar och när jag varit där har vi gjort samma saker varje dag, så jag har ju liksom inte så mycket intressant att berätta. Jobbigt...

Jaja, Amanda och jag har ju praoat och gjort samma saker så vi får ju ta hjälp av varandra att få ihop en liten redovisning så gott vi kan!! :)  ♥♥♥



 
jag önskar er alla en trevlig torsdags kväll! <3   See ya..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0