ONSDAG

Helloo! :)

Jiipii, imorgon är det torsdag och dagen efter är det fredag! woohoo.. ;)
Veckorna går verkligen såå fort, asså det var ju inte alls lång tid känns det som man vaknade på måndagsmorgonen och man ville bara inte gå upp ur den sköna mjuka sängen! haha,,
Även fast man vet att veckorna går så fort kan man inte tänka så positivt när den j**** väckarklockan ringer på morgonen. :( haha.    
 Jag tror nog att jag är världens sämsta på att gå upp när jag verkligen ska för att hinna äta frukost, platta håret, sminka mig, klä på mig och typ springa ut till bussen för att hinna komma till skolan i tid!!
Oj, det var mycket man måste hinna med på morgonen!! hihhi ;)



  Yes, we can!! ;)




He det gött!! pöss, pöss..<



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0