Vandring, trååkigt...:(

Japp, idag hade vi den årliga vandringen med skolan. Faan va tråkigt!! haha :P   Solen gassade, svetten rann, skavsår och uppförsbacke hela tiden, kan det bli bättre? :O    Rundan var på 1,3 mil !!

Vi skulle först gå 1 timme och sen äta luch, när vi väl hade gått 1 timme säger vår lärare att vi lika gärna gå 30 min till. Alla var trötta och hungriga och ville bara hem, så det var ju lagom kul. :P
 
Efter luchen fick man gå när man var klar så jag, Amanda och Linnea gick så fort som möjligt eftersom vi ville åka hem. och när vi äntligen kom fram till mål blev vi överlyckliga! :)  Men när vi sedan fick reda på att bussen skulle gå om 1 timme försvann lyckan....Alltså, vandring är INTE kul!! :(





Aja, nu e jag sååå trött så nu går jag och lägger mig! God natt!! ;) puss o kram.








Kommentarer
Julia

HejHej hur mår du idag? =)

Kram//Julia

2010-06-02 @ 21:30:29
URL: http://pinkstreet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0