möte

Har precis bytt om och sminkat mig. Snart kommer mamma hem, då kör Björn oss till min nya skola, sen blir det möte med rektorn. Fett spännande.. :P jag har ju pratat med honom flera gånger när jag har varit i skolan och han och alla andra lärare har lagt upp ett schema för mig (ska ju plugga ikapp 1:orna i det jag har missat) men jag gör uppgifter som jag senare lämnar in, betar av och pluggaar. Men nu ska mina föräldrar få se skolan, träffa rektorn och höra hur vi har planerat för mig till sommaren och lite framöver. :) jag har ju tagit tag i det här helt själv, slutade från mitt förra gymnasium och pratade med rektorn på Yrkes och fick senare börja där.
Sen blev det ju lite struligt ett tag, dom visste inte om det gick eller hur vi skulle göra bytet osv. och jag gick inte på något gymnasium överhuvudtaget, men senare löste det sig och nu är jag äntligen inskriven där. ;)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0