friends are the most important ingredients in the recipe of life

Idag var en seeg dag i skolan, försov mig, vaknade upp med huvudvärk, hade matte som första lektion och vädret har varit förjävligt idag. Grått, regn och blåååsigt! inte kul.. :(

Aja, det är ju fredag imorrn ialafall! Nice med helg, sova länge på morgonen och ha roligt. Jag gillar ju skolan också men den här veckan har varit jobbig, struligt, mycket att göra och jag har kännt mig ganska seg och trött hela veckan. Kännts som att jag har varit på väg att få feber men det kommer aldrig.. kan ju bero på stress eller nåt annat också, så kommer bli riktigt skönt med en helg nu. ♥♥♥








Ägnar denna låt till Ewe! pussss!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0