.

Har haft en toppen helg, var barnvakt och tjäna pengar, var hos Älgen igår och sov där. Vi hade riktigt kul, dansa, prata och roligt folk. Sen idag sov vi länge, tog det lugnt och så träffade jag Linn ett tag, sen åkte vi in till stan, jag, Älgen och Pontus. Vi följde med Pontus till tågstationen eftersom han skulle åka hem idag, sen var vi i stan en stund, träffade min älskling och mitt Apel. Hhahahaha(victor) :PP hahah!!


Och imorrn börjar ju våran karaktärsvecka i skolan, kommer bli riiktigt kul, långa dagar men man gör ju något roligt så det funkar awsome! :D♥ aja, nu ska jag sova så jag är pigg tills imorrn, gonatttttttt! love!♥







söt chey





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0